A01 - Microsoft Word - Efektywne tworzenie i organizowanie dokumentów.

Z nami odkryjesz nowe horyzonty…

A01 - Microsoft Word - Efektywne tworzenie i organizowanie dokumentów.

Daty rozpoczęcia szkoleń

  • Typ szkolenia:

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat profesjonalnej edycji dokumentów za pomocą Microsoft Word. Po szkoleniu uczestnik szkolenia będzie umiał:

prawidłowo przygotować strukturę dokumentu do wprowadzania tekstu tak w krótkim jak i skomplikowanym dokumencie

  1. korzystać z narzędzi sprawdzających
  2. szybko formatować tekst korzystając z dostępnych narzędzi i styli
  3. tworzyć szablony i formularze z udostępnionymi polami do edycji
  4. korzystać z korespondencji seryjnej - do adresowania kopert i tworzenia listów seryjnych

Wymagania wstępne

  1. Podstawowa znajomość obsługi komputera, klawiatury, obsługi plików.

Program szkolenia

Wprowadzenie

  1. Powtórzenie zasad prawidłowej edycji tekstu.
  2. Kontrola tekstu pod względem formalnym, stylistyczno-ortograficznym.
  3. Prawidłowe formatowanie tekstu. Stworzenie wzoru umowy – zlecenia.

Narzędzia automatyzacji pracy

  1. Praca z szablonem dokumentu. Stworzenie szablonu papieru firmowego.
  2. Tworzenie nowych dokumentów poprzez uzupełnienie szablonów.
  3. Tworzenie własnej biblioteki zwrotów i sformułowań
  4. Korzystanie z autokorekty.
  5. Przygotowywanie formularzy dokumentów do wypełnienia Stworzenie formularza ofertowego.
  6. Automatyczne formatowanie dokumentów z wykorzystaniem stylu akapitu i znaku oraz z wykorzystaniem styli wbudowanych i własnych.

Recenzowanie i porównywanie dokumentów – na bazie 1 wzorca umowy.

  1. Porównywanie dokumentów: porównywanie dwóch wersji umowy – wyszukiwanie i analiza różnic między dokumentami
  2. Recenzowanie dokumentu: nanoszenie sugerowanych poprawek i komentarzy
  3. Przeglądanie dokumentu recenzowanego przez kilka osób

Tabele, wykresy, obrazy

  1. Tworzenie i modyfikowanie tabel
  2. Dodawanie do dokumentu prostych rysunków i diagramów własnych (struktura organizacyjna firmy) i wykresów.
  3. Sterowanie dodawanymi obiektami (loga, zdjęcia)

Korespondencja seryjna

  1. Definiowane listu/umowy w tej samej treści do wielu adresatów.
  2. Zasady tworzenia korespondencji seryjnej.
  3. Wybór adresatów do korespondencji seryjnej.
  4. Przykłady zastosowań. Stworzenie imiennych zaproszeń. Stworzenie imiennych umów.

Narzędzia pracy z długimi dokumentami – na przykładzie biznes planu

  1. Sterowanie strukturą dokumentu: Praca w widoku konspektu i planu dokumentu
  2. Tworzenie spisu treści, tabel, wykresów, obrazków. Automatyczna zmiana spisów na podstawie zmian w dokumencie
  3. Definiowanie przypisów i zakładek
  4. Sterowanie podziałem dokumentu na strony i sekcje
  5. Tworzenie strony tytułowej dokumentu

Formularz zapisu na szkolenie

Zapisz się na szkolenie: A01 - Microsoft Word - Efektywne tworzenie i organizowanie dokumentów.